torstai 30. huhtikuuta 2015

My Days

(Monta päivää)


Elikkäs tää on kolmen päivän My Days ja tää idea lähti bloggari tunnilta! :)



24.4

6.00:  oli vaikea herätä näin aikasin mutt oli pakko kun on kerran tänään niin tärkee päivä! tänään on paljon tekemistä!
7.00: No nyt täytyis lähtee pyöräilee kouluun päin... 2 km dösärille ja 8 km koululle bussilla....
8.00: Meillä alkaa nyt uskonnon tunti me varmaan luetaan kokeeseen -_-
11.35: Joo meillä on nyt ruokala ja meillä on nakkikastiketta ja perunoita :) Se on ihan hyvää mutt parenpaakin on ollut :D
14.55: Noin nyt pääsin koulusta ja sitte taas matka kohti kotia ja leipomaan kakkua ja keksejä!!
17.00: Eli tulin neljältä kotiin ja äiti toi mulle aineita kakkuun äsken. Nyt voin aloittaa tekemään sitä Marja mousse kakkua!
21.30: Olen koko iltapäivän tehnyt sitä kakkua ja nyt olen ihan poikki... Nyt vaan nukkumaan ja huomenna jatkuu :D

25.4


9.00: Minä heräsin tänään aika aikasin, jotta kerkeisin tekemään minun kakun loppuun ja kerkeisisin siivota ja käydä suihkussa ennen kuin Senni ja Enna tulisi!
12.00: sain kakun leivottua nyt! Sitten täytyy mennä siivoamaan huone!! Enään 2 tuntia ennen kuin Senni ja Enna tulee!!
13.00: Noin sain mun huoneen nyt siivottua...! Nyt nopeesti viemään koira ulos ja sitten suihkuun!!
14.00: No nyt on valmista....!! Ei enää kiireitä!!
14.30: No nyt sain tietää et ne tulee pikkasen myöhässä :P
15.00: Huh... Nyt ne tuli ;) 
15.30: Meillä alkaa nyt leffa äänestys eikä me olla yhtään varmoja mitä me aijotaan katsoa xd
16.00: Joo löydettiin vihdoin ja viimein hyvä leffa joka kävi kaikille! 
18.00 Joo me ollaan nyt hyppimässä trampoliinilla ja meillä menee aika kovaa XD ja muuten kannattaa kattoo neljä legendaa leffa se oli tosi hyvä ;)
20.30: Aika tylsää Enna joutui lähteä :( no mutta me mennään nyt syömään takoja Sennin kanssa :D
21.00: Joo me ollaan nyt syöty ja me saatiin iso kuppi sipsiä ja isot pussit karkkia <3 :D --> sitten kattomaan leffaa!!
00.00: No niin nyt me varmaankin mennään nukkumaan... Meillä oli äsken kunnon leffa maratooni ja nyt kyll nukuttaa!!


26.4

9.00: Joo heräsin äsken kun senni kutitteli mua varpaista... XD
11.00: Oltiin äsken syömässä aamupalaa :p
14.00 Senni joutuu kohta lähtemään kun mun täytyy lukee kokeeseen joka on huomenna O_o
15.00: No nyt Senni lähti... ja eikus vaan lukemaan uskonnon kokeeseen....





Noin tässä oli sitten tää ja laitan sen Marjamousse kakun ja Hannatädin keksien ohjeet tänne sitte myöhemmin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti